poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Echolalia


Szybka notka, bo po 3 godzinach statystycznych obliczeń padam na pyszczek... to nie na mój biedny mózg.

Chciałam tylko opisać ubiegły weekend. 
Zdecydowanie ostatnia sobota to chyba najlepszy dzień w przeciągu ostatnich dwóch lat… z pewnych względów, które znają tylko moi najbliżsi znajomi. Cieszę się, że podołałam! Mam teraz o wiele więcej sił i jakiekolwiek nowe cele w życiu, a nie bujanie się z dnia na dzień.

Wracając do konkretów, w sobotę całą ekipą z czerwonego dżipa wybraliśmy się na koncert do Warszawy. Koncert Gothiki- mój już czwarty, ale tam w większości zawsze spotykam takich starych weteranów, jak ja, haha.
Pomijając klub-zimną norę w piwnicy na Pradze Północ i prawie 1,5 opóźnienia (myślałam, że wszyscy zamarzną)- reszta jak zawsze była bardzo przyjemna i wesoła. Dawno się tak dobrze nie wybawiłam i chyba jestem już za stara (albo byłam zbyt chora, antybiotyk osłabia jednak…), bo w pewnym momencie tańczenia zrobiło się dość nieprzyjemnie, haha. Duża dawka pozytywnej energii, jak stwierdza za każdym razem Andro. I cóż, przepraszamy, że dla Polski zawsze musi być specjalna setlista, bo nam ciągle mało… ale rekordu bisów nie pobito, pewnie przez opóźnienie XD Nie wiem co było wyżej, wesele jakieś czy prywatka, ludzie w sukienkach i garniturach… którzy zeszli do nas i przyłączyli się do zabawy… po początkowym mindfuck’u <3 Nie rozumiałam tylko co robią na tego typu koncercie pewnego typu osoby... chyba nie wiedzieli, na co się piszą i co ci muzycy myślą o pewnych sprawach, np. o j-rocku... ryzykowne... takie wychylanie się... ale nie gorzej niż rozmowy z Yoshikim o yaoi i Dir En Grey- tego nikt nie przebił, chyba, że coś mnie ominęło xD  No dobra, ja też gadałam z Andro o v-kei ale ustalaliśmy, w którym roku i z kim grali w Poznaniu, to się nie liczy. Aczkolwiek niektórzy nigdy nie przestaną mnie dziwić... albo dobra, lepiej zamilknę, z grzeczności.

Mogłabym chodzić na takie imprezy co weekend, szkoda, że nie ma takiej opcji…~

Troszkę zdjęć (wybaczcie moją zasmarkaną i zakaszlaną twarz) i idę spać:





Yoshiki

Amara :3 Strasznie osobowością przypomina mi jedną znajomą... xD

Andro


My wszyscy razem xD


Ludkowie, Gothika średni gra u nas w Polsce raz w roku, naprawdę bardzo polecam ten zespół i boli mnie, że tak niewielu ludzi ich zna, docenia i potrafi tyle przejechać co my, żeby się z nimi dobrze zabawić- w dodatku tanim kosztem, jeśli chodzi o cenę imprezy :D WARTO. Najbliższy występ w PL- Castle Party w wakacje... mnie tam nie będzie, ale mam nadzieje, że ludzie nie zawiodą :(

1 komentarz: